7 Nisan 2016 Perşembe

Pastel oje | 09 ve 61

Merhaba!

        Havaların ısınmasıyla ilkbaharın cıvıl cıvıl renklerini yavaş yavaş tırnaklarda görmeye başlıyoruz :) Pastel markasının renk aralığı oldukça geniş. Aynı zamanda Pastel ojeler zararlı kimyasal içermiyor.
       Gelelim benim Gratis'ten yeni aldığım iki renge...
        
        Pastel 09
      İlkbahar renkleri denilince akla gelen renklerden biri bu tatlı bebek mavisi! Aslında bir süredir almak istiyordum bu rengi ama cesaret edememiştim, sonunda aldım :)


       Pastel 61
       Bu ise açık bir pembe. İçerisinde çok minik ışıltıları var. Tek seferde bile rengini güzel veriyor. 
     Pastel ojelerinin yapısından ve fırçasından dolayı sürümü çok rahat. Çabuk kuruduğunu söyleyebilirim. Ben bu ojeleri severek kullanıyorum :)

Peki sizin Pastel ojelerinden en sevdiğiniz ilkbahar rengi hangisi? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder