10 Mayıs 2016 Salı

Maybelline The Blushed Nudes Far Paleti İncelemesi

Merhaba kızlar :)
Bugün size Maybelline'in The Blushed Nudes far paletinden bahsetmek istiyorum.

  
 Anneler günü indiriminde Gratis'te Maybelline'in bu güzel far paletini gördüm. Tek bir tane kalmıştı. Renkleri de tam benlik olunca denemek için kaptım hemen :) Renkleri simli yapıda olduğu için hem günlük kullanılabilir hem de güzel bir gece makyajı yapabilirsiniz.




    Palet, plastik bir kutuda 12 tane fardan oluşuyor. Ürün toplamda 9.6 gram ve 24 ay ömrü var. Paletin arka kısmında farları farklı kombinasyonlarla nasıl kullanabileceğimiz hakkında fikir oluşturması için üç tane örnek verilmiş.


     Paleti açtığımızda içerisinde, bir tarafında far fırçası diğer tarafında sünger aplikatör şeklinde çift taraflı bir fırça bulunuyor. Palette sadece gül kurusu gibi bir renk olan ilk sıranın 5. rengi mat yapıda. Diğerleri simli yapıda. Renklerini güzel veriyorlar ama farlar biraz tozutuyor. Kalıcılığı da bende 4-5 saat gitti.  

     İlk sıradaki renkler;
  
   İkinci sıradaki renkler;

     Ben bu paleti oldukça kullanışlı buldum. Anneler günü indiriminde Gratis'ten 25 liraya aldım. Fiyatına göre de çok uygun. Ben severek kullanıyorum :)

Siz bu palet hakkında ne düşünüyorsunuz?

3 yorum:

  1. Renklerine tek kelime ile bayyyıllldımmm :) çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de severek kullandığım bir palet oldu :)

      Sil
  2. Bende ilk fırsata alınan tam yazlık bir ürün

    YanıtlaSil