25 Mayıs 2016 Çarşamba

Max Factor Face Finity All Day Flawless 3 in 1 Fondöten

Herkese Merhaba!
     Fondöteni aslında özel günler dışında hiç kullanmam. Genelde bb krem kullanırım. Bir gün yine bb krem arayışları içerisindeyken Watsons'ta çalışan bir bayan bunu önerdi. Fiyatı da indirimde olunca denemek için 60 numara sand rengini aldım.




İlk olarak ürünün ambalajına bakacak olursak; ürün cam şişede ve başlığı pompalı. Cam şişede olması ürünün ömrü açısından daha sağlıklı. Pompalı başlığının olması ise hem kullanım kolaylığı sağlıyor hem de hijyen açısından olumlu bir özellik. Başlığı kilitlenebiliyor. Böylece akma gibi bir durum olmuyor. Bunlar benim için artı bir özellik. Diğer artı özelliği ise içerisinde Spf 20 güneş koruması barındırması. İçerisinde 30 ml ürün var. Kullanım ömrü açıldıktan sonra 12 ay. 


3ü 1 arada fondöten demesinin nedeni baz, fondöten ve kapatıcı görevinde olması. 
  • Ürün sıvı yapıda ve bir pompası tüm yüze yetiyor. 
  • Kapatıcılığı orta seviye. 
  • Mat bitişli bir fondöten.
  • Yüzümde 4-5 saate kadar dayandı. Karmadan yağlıya dönük bir cildim olduğu için özellikle burun bölgem çabuk parlama yapıyor. Bu fondöten bende parlamayı geciktirdi.
  • Sürdükten kısa bir süre sonra ciltle güzel bütünleşiyor. Yüzde maske gibi durmuyor ve ağırlık yapmıyor.
  • Süngerle sürüldüğünde daha doğal bir görüntü elde ediyorum. Sünger az da olsa ürünü emdiği için fırçayla sürüldüğünde kapatıcılığı biraz daha artıyor.
Karma ciltlilerin oldukça seveceği bir fondöten. Yağlı ciltliler için pudralama gerektirebilir. Kuru ciltli olanların da deneyerek almasını tavsiye ediyorum. Yapısı bana ağır gelmediği için günlük de severek kullanıyorum. Fiyatı 45-50 lira civarında olması lazım. Ben indirimde 23 liraya almıştım.

Siz bu fondöten hakkında ne düşünüyorsunuz? Memnun kaldınız mı? Yorumlarınızı bekliyorum :)
Sevgiler.

2 yorum:

  1. Teşekkürler bu tavsiye için. Fondotenim bitince deneyebilirim :) İndirimdeki fiyatı gerçekten çok uygunmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirimde alınabilecek güzel bir fondöten :)

      Sil