6 Mayıs 2016 Cuma

Diadermine Parlamayı Gideren Nemlendirici Günlük Bakım Kremi

     Merhaba :) Bugün size Diadermine'in parlama karşıtı bu nemlendirici kreminden bahsetmek istiyorum. Bendeki normal ve karma ciltler için olanı. Watsons'ta ikili set halinde satılıyordu. Fiyatı da uygun olunca denemek için aldım :) 


     Krem 50 ml cam ambalajda. Renkleri çok tatlı, hafif bir kokusu var. Kokulu ürünleri sevmeyenleri rahatsız edebilir. Açıldıktan sonra 1 sene içerisinde bitirmek gerekiyor. İçeriğine dikkat edenler için fotoğrafını aşağıya ekliyorum. İçerisinde paraben, talk gibi bazı zararlı kimyasallar bulunuyor.



     Kremin yapısı çok yoğun değil. Çok az bir krem tüm yüze yetiyor. Ağır bir yapısı yok. Cilde masaj yaparak uyguladıktan sonra cilt, kremi hemen emiyor. Yağlı bir his bırakmıyor. 
     Cildimizin yağlı ya da karma olması nemlendirici kullanmayacağımız anlamına gelmiyor. Aksine nemi dengelemek ve parlamaları gidermek için bu kremler büyük ölçüde yardımcı oluyor. Benim karmadan yağlıya dönük bir cildim var. Özellikle burun bölgem çok çabuk parlama yapıyor. Ürünü yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Makyaj yapmadan önce cildimi nemlendirip biraz bekliyorum. Daha sonra makyajımı yapıyorum. Cildi makyaja güzel hazırlıyor. Ürünü kullandığım sürece yüzümdeki yağlanma büyük ölçüde azaldı. Cildi güzel nemlendiriyor. Bana göre rahatsız edici bir kokusu da yok.


     Krem verdiği vaatleri yerine getiriyor. Hafif yapısıyla cildi yağlandırmadan nemlendiriyor. Karma ve yağlı cilde sahip olanların deneyebileceği uygun fiyatlı bir ürün. İkili set halindeki fiyatı ben aldığımda 19.90'dı.
Siz bu nemlendirici kremi denediniz mi? Deneyip memnun kaldığınız nemlendirici kremler hangisi? 

2 yorum: