11 Mayıs 2016 Çarşamba

Flormar Mono Eyeshadow İncelemesi | 14, 17, 21


Merhaba herkese! 


     Flormar'ın mono eyeshadow serisi hakkında internette pek fazla bilgi yok aslında. Ben bu farları yaklaşık bir sene önce almıştım. Yapısı hoşuma gitmişti. Renk olarak da bu üç rengini seçmiştim. Gelelim incelemelerine :)


     Ambalajlarına bakınca çok güzel minik bir ambalaja sahip. Ürün 4 g ve açıldıktan sonra ömrü 24 ay. Kutusunu açtıktan sonra içerisinde küçük de bir ayna bulunuyor. Ben ambalajlarını kullanışlı buldum. Çantaya atıp rahatlıkla kullanılabilir.


     Renklerin pigmentasyonu oldukça yerinde. Güzel renk veriyorlar ve tozutma yapmıyorlar. Farlar belli belirsiz simlere sahip. Daha çok sedefsi bir görünümde. Ben bu üç rengi günlük makyajımda oldukça sık kullanıyorum.


  • 14 numara çok güzel altın yansımalı bir bej rengi. İster sadece göz pınarlarına ister tüm göz kapağına rahatlıkla uygulanabilir. Gözleri hem doğal hem de daha aydınlık gösteriyor. Fotoğraflardan da görüldüğü üzere en çok kullandığım renk bu :)
  • 17 numara yine altın yansımalı güzel bir bakır rengi. Yaz aylarının da gelmesiyle bronz makyajlarda sık sık kullanılabilir. Her tene yakışacak bir renk. Makyaja vaktiniz yoksa parmaklarla bile göz kapağına sürülüp çıkılabilir. Tam bir kurtarıcı renk.
  • 21 numara ise bakır yansımalı bir mürdüm rengi. Günlük makyajda da gece makyajında da kullanılabilir. Abartı durmayan farklı bir renk.

     Sonuç olarak ben bu üç rengi de sık sık kullanıyorum. Yapıları, pigmentasyonu, tozutmaması gibi sevmem için birçok neden var. Kalıcılıkları da gayet yerinde. Uçup gitmiyorlar. Ben yaklaşık 10 lira gibi bir fiyata almıştım.

Sizin Flormar mono eyeshadow serisinden en sevdiğiniz renk hangisi? Bu farlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

11 yorum:

  1. Sanırım blogunuz yeni hayırlı olsun :) Tasarımınızı çok beğendim çok iç açıcı geldi ve fotoğraflarınız da bi okadar kaliteli :) Takibe aldım bende beklerim :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bu seriyi hiç denemedim ama renkler çok güzelmiş, keyifle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Denemenizi tavsiye ederim :)

      Sil
  3. 3 renge de bayıldım, seçim yapamadım..Güle güle kullanın:)
    Takipteyim, bende beklerim. Tebessümle:)
    http://guzelliksenfonileri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de sizi takipteyim :)

      Sil
  4. şirin bir blogunuz var, nice yazılarınız olsun!
    takipteyim bende beklerim:))
    https://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de takipteyim :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim. Ben de takipteyim :)

      Sil
  5. 21'e bayıldım! BEn bu seriden baya far toplamıştım zamanında ama yenileri gelince çekmecede arkalara düştüler sanırım, iyi oldu hatırladım:) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. bendede bir kac rengi var uygulamasi kolay ama ben bendekilerin pigmentasyon ve kaliciligini pek yeterli bulamadim bazsiz uygulamiyorum buyuzden. takibe aliyorum beklerim...

    YanıtlaSil