13 Nisan 2016 Çarşamba

Max Factor Creme Puff Blush | 25 Alluring Rose

Merhaba. Bugün Max Factor Creme Puff allıklardan Alluring Rose renginden bahsedeceğim. Nude tonlarda makyajı çok sevdiğim için bu rengi de görür görmez bayıldım.  Alluring Rose bronz tonlarda, şeftalimsi bir allık.




Ambalajı küçük olduğu için çantada da rahatlıkla taşınabilir. Toz yapıda bir allık ama uygularken toz toz olmuyor. Yapısı yumuşacık. Pigmentasyonu yerinde, tek seferde renk veriyor. Abartılı durma gibi bir durumu yok gayet doğal duruyor. Bu yüzden daha yoğun isteyenler rahatlıkla kat kat uygulayabilir. İçerisinde minik minik simler olduğu için yüze güzel bir aydınlık veriyor. Cildin daha sağlıklı durmasını sağlıyor.


Kalıcılığı da benim için tatmin edici. Ben aldığımda Watsons'ta fiyatı 52 liraydı. İndirimde daha uygun fiyatlara alınabilir. 

Siz Max Factor Creme Puff allıkları sevdiniz mi? Sizin favori renginiz hangisi?

4 yorum:

  1. Bu renk tam benlik;) fiyatı çok dimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimlerde almak daha mantıklı. Ben %50 indirimde almıştım :)

      Sil
  2. Bu serinin biri Alluring Rose olmak üzere iki rengini kullanıyorum ve çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz diğerlerini deneme fırsatı bulmadım ama renkleri çok güzel görünüyor. Yapısını, duruşunu seviyorum :)

      Sil