21 Nisan 2016 Perşembe

Mini Gratis Alışverişim

Herkese Merhaba!
     Geçenlerde minik bir alışveriş yaptım. Benri'nin pamuğu ve makyaj temizleme pamuğu, Nascita kirpik kıvırıcı ve takma kirpik. Son olarak da Hask markasının Macadamia Oil serisinin şampuanı ve nemlendirici parlaklık yağını aldım. 





  • Kirpik kıvırıcım eskidikten sonra uzun bir süre kirpik kıvırıcı kullanmamıştım. Nascita'nın bu kirpik kıvırıcısını görünce denemek için aldım.
  • Kirpiklerim kısa ya da az olmadığı için açıkcası hiç takma kirpiğe ihtiyaç duymamıştım. Ama denemekten zarar gelmez :)
  • Hask markasını birçok blogta görmeye başladım. Ben de Macadamia Oil serisini tercih ettim. İçerik olarak sanırım sadece şampuanları temiz bir içeriğe sahip. Sülfat, paraben, ftalatlar, gluten, alkol ve yapay nemlendiriciler içermiyor.
  • Malesef saçlarımı her gün yıkama hatasına düştüğüm için nemini kaybetmiş ve çabuk yağlanan saçlara sahibim. Dalgalı olduğu için de daha çok kabarıyor. İlk izlenim olarak şampuan saçlarımı yumuşacık yaptı. Ürünlerin kokusu çok hafif. Yoğun bir kokusu yok. Parlaklık yağı ise hem saçlarımı yatıştırdı hem de taranmasını kolaylaştırdı. Bir süre daha denedikten sonra Macadamia Oil serisi için ayrı bir yazı yazacağım.
Siz bu ürünlerden memnun musunuz?


1 yorum:

  1. Benri pamukları seviyorum ancak son dönemde yaptıkları zamlardan sonra alternatif arayışındayım :)

    YanıtlaSil