25 Mayıs 2016 Çarşamba

Tırnaklarda Yeni Trend | Renkli French Manikür!


Merhaba :)

     Havaların ısınmasıyla koyu tonlardaki makyajlar yavaş yavaş kendini açık renklere bırakmaya başladı. Bunun etkisi doğal olarak tırnaklara da yansıdı. Peki klasik french manikür yerine renkli french manikür denemeye ne dersiniz?


     Hem uygulaması çok basit hem de çok şeker bir görüntü elde ediyorsunuz. Sürmeye cesaret edemediğiniz renkleri bile bu şekilde uygulayarak kolaylıkla kullanabilirsiniz. Fikir olması açısından beğendiğim birkaç fotoğraf koyuyorum :)


   Öncelikle tırnaklarımıza parlatıcı ya da ten renginde bir oje sürüyoruz. Bu aşamadan sonra istediğimiz renkte ojeyi french manikür şeklinde uyguluyoruz. Uygulamakta zorluk çekenler bantlardan faydalanabilirler. Ben de maviyle denedim ve sonuç bu şekilde :)


Ben bu renkli frenchlere bayıldım açıkcası. Siz renkli french hakkında ne düşünüyorsunuz? Sevdiniz mi?

4 yorum:

  1. Renkli french çok hoş duruyor bencede.Siyah hariç hepsini sevdim ♥

    YanıtlaSil
  2. Bende tırnaklarımı bir ara böyle yapıyordum çok güzel oluyor hatta hepsinin ucunu farklı boyayınca çok şeker oluyor :))

    YanıtlaSil